niedziela, 19 października 2014

Czekoladowa Chwila!

Fot: facebook.com/CzekoladowaChwila/


Ostatnio, przechodząc przez ulicę Św. Marcin, natknąłem się na dosyć ciekawą kawiarnię, a bardziej kawiarenkę, bo jest ona dosyć mała. Zaglądając przez okno, w środku wygląda nawet nawet. Niestety wtedy byłem dosyć zajęty by wejść do środka.


Fot: facebook.com/CzekoladowaChwila/

Gdy nadarzyła się okazja, udałem się tam ponownie z koleżanką, która jest smakoszką czekolad. Tym razem, weszliśmy do środka. Bardzo podobał mi się wystrój. Trochę szkoda, że jest tylko jeden stolik, ale za to na całą długość bocznej ściany. Koleżanka wypytywała co mają ciekawego. Miła sprzedawczyni, zaproponowała nam, abyśmy zajrzeli do Menu. Chwyciliśmy je i naszym oczom ukazały się niesamowite napoje oraz desery w dosyć przyzwoitych cenach.


Fot: czekoladowachwila.com.pl/


Fot: czekoladowachwila.com.pl/



Fot: czekoladowachwila.com.pl/


Niestety, nie mogliśmy dłużej zostać więc musieliśmy wyjść, ale zapewniliśmy, że na pewno tutaj jeszcze wlecimy.

Tak się stało! Następnego dnia, spotkaliśmy się w raz z naszą wspólną znajomą. Ponownie odwiedziliśmy kawiarnię, w której każdy z nas coś sobie kupił. Ja - Czekoladę Waniliową bez bitej śmietany, pierwsza znajoma - Czekoladę "Czekoladowa Chwila" (inaczej tradycyjna) również bez bitej, a druga koleżanka tą samą co ja, lecz już z bitą śmietaną. Sprzedawczyni do każdej z pitnych czekolad, dawała niewielką czekoladową łyżeczkę. Dziewczynom bardzo smakowała, tak samo jak i mi, lecz moja porcja była dosyć mdława, więc końcówkę dałem do wypicia smakoszce czekolad :).


Fot: facebook.com/CzekoladowaChwila/


Fot: facebook.com/CzekoladowaChwila/  (Pierwsza pani od prawej nas obsługiwała :)  )


Podsumowując, kawiarnia jest dosyć mała, lecz przytulna. Podają bardzo pyszną czekoladę, oraz obsługa jest uprzejma. Na pewno moja noga tam powstanie nieraz, tak samo jak i noga smakoszce czekolady. Jeżeli jesteś fanem czekoladowych smakołyków, to serdecznie polecam właśnie "Czekoladową Chwilę", która znajduje się na ulicy Św. Marcina 73 w Poznaniu, oraz ulicy Chojnickiej 58 w Kiekrzu

Fot: facebook.com/CzekoladowaChwila/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz